Garantie- en reparatiegevallen
Garantie- en reparatiegevallen
Om een snelle en efficiënte behandeling van uw garantie- en reparatieaanvragen te bevorderen heeft IPAR procedures en formulieren opgesteld die u hieronder kunt downloaden. Lees deze aub zorgvuldig door en vul de digitale formulieren volledig in.
Mocht u nog meer vragen hebben, neem dan contact op met de IPAR SalesSupport op 077 – 38 79 629.
Parts
Label Garantie (graag op doos garantie/reparatie plakken)
Tools
Garantie- en reparatieprocedure Tools
Garantie- en reparatieformulier Tools (digitaal invullen)
Label Garantie (graag op doos garantie/reparatie plakken)
Retourneren naar:
LKQ FOURCE
T.a.v. Warranty department DOK 32
Marconisingel 5
2652 XW Berkel en Rodenrijs.
The Netherlands
Retourprocedure
Richtlijnen verkoopwaardige retouren
Instructie barcodes aanleveren t.b.v. retourzendingen
Retourneren naar:
LKQ FOURCE
T.a.v. afdeling retouren
Marconisingel 5
2652 XW Berkel en Rodenrijs.
The Netherlands
Statiegeldprocedure
Hieronder vindt u een compleet overzicht van de huidige statiegeldprocedure en de codes.
Transportschade
Ondanks het gebruik van degelijke verpakkingsmaterialen en de grote zorg die onze logistieke afdeling besteedt aan de verzending van uw bestelling, kan het voorkomen dat u uw bestelling niet ontvangt in de staat zoals u dat van ons mag verwachten. In de procedure transportschade leest u hoe u een transportschade kunt melden.
Mocht u nog meer vragen hebben, neem dan contact op met de IPAR SalesSupport op 077 – 38 79 629.